رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شرق استان هرمزگان

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شرق استان هرمزگان
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 26 بهمن 1394

رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شرق استان هرمزگان

عدالت در تبلیغات کاندیداهای انتخابات لازمه انتخاباتی سالم است / کاندیداها از شعارهای غیرعملی در تبلیغات خود اجتناب کنند

امروز صبح جلسه مشترک هیات اجرایی و نظارت و بازرسی انتخابات حوزه شرق استان به ریاست علیرضا پاکدامن معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با دستور کار بررسی چگونگی روند انجام تبلیغات در حوزه انتخابیه مرکز شرق استان هرمزگان برگزار شد.

معاون استاندار هرمزگان در ابتدا با بیان اینکه حضور با صلابت و مشارکت گسترده همه ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن تجدید پیمان دوباره با آرمانهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جای بسی تقدیر و سپاس از این حضور گسترده می باشد می اظهار امیدواری کردکه در 7 اسفند نیز شاهد حضور با شکوه ملت همیشه در صحنه در پای صندوق های رای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان باشیم و برگ زرین دیگری درتاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ورق بخورد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دعوت از همه مردم برای حضور در پای صندوق های رای، حتی کسانی که با ایشان مخالف هستند گفت این مهم نشان از لزوم برگزاری باشکوه انتخابات با مشارکت همه مردم را بیش از پیشمی نماید لذا فراهم آوردن فضای انتخاباتی با شور و نشاط در جامعه وظیفه همه عوامل برگزارکننده انتخابات است تا زمینه لازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم با هرگونه سلایق و گرایش های سیاسی و اجتماعی در پای صندوق های رای ایجاد شود و  بایستی تمام توان خود را در این راه بکار گیریم .

رئیس ستاد اجرایی حوزه انتخابیه میناب همچنین با یادآوری موضوع تبلیغات کاندیداها در ایجاد فضای پر شور انتخاباتی گفت : تاثیر تبلیغات درست و متناسب با تاکید بر اجرای قوانین می تواند نقشی اثر گذار در برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری داشته باشد و آنچه باید بدان توجه داشت و مراقبت کرد اصل مهم عدالت اجتماعی در بین کاندیداها و فراهم آوردن امکانات و فرصت های مناسب و برابرتبلیغات برای تمام کاندیداها می باشد.

وی در همین زمینه با بیان اینکه: وظیفه مسولان و دست اندارکاران برگزاری انتخابات سالم است تا فضای مناسب را برای انجام تبلیغات سالم در طول ایام تبلیغات کاندیداها فراهم آورند تا خدای ناکرده شاهد تخلفات انتخاباتی نباشیم و یا قدرت تبلیغاتی یک عده مانع از انجام تبلیغات توسط عده ای دیگر باشد.

پاکدامن در ادامه سخنان خود خاطر نشان ساخت بر اساس قوانین و آئین نامه برگزاری انتخابات زمان شروع تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان از تاریخ 22/11/94 به مدت 14 روز آغاز شده و زمان شروع تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از روز چهارشنبه 29/11/94 به مدت 7 روز تا تاریخ  5/11/94 می باشد که کاندیداها در طی این مدت می توانند نسبت به معرفی خود و ارائه برنامه بپردازند.

معاون استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به ضوابط انجام تبلیغات کاندیداها گفت : بر اساس قانون انتخابات استفاده از هر گونه امکانات و تجهیزات دولتی برای انجام تبلیغات غیر قانونی و جرم می باشد .

رئیس ستاد اجرایی حوزه انتخابیه میناب درباره ستادهای تبلیغاتی کاندیداها گفت: بر اساس قانون کاندیداها در تمامی حوزه های فرعی شرق استان هرمزگان شامل هریک از مراکز شهر ها و بخش ها مجاز به راه اندازی تنها یک ستاد انتخاباتی هستند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.